Born Pretty Store - Brushes

15:22



A Born Pretty Store-os rendelésem következő két darabját nagyon vártam, milyen lesz majd kipróbálni és használatba venni a mindennapok során. Mindkettő hasznos tagja lett a mindennapi rutinomnak, lássuk hát a véleményem!

The next two products from Born Pretty Store were well expected and I could not wait to try them out and insert into my daily routine. Both of them became a part of my well used brush collection!



Arcecset
Ilyen lapos tetejű arcecsetet már régóta szerettem volna a gyűjteményemben tudni. Sűrű, tömött és puha szintetikus szálak alkotják. Mosás után hullást nem tapasztaltam, viszont a széli részeken lévő sörték hajlamosak utazás közben a neszesszerbe bedobva deformálódni. Az ecset feje körülbelül 1,5 cm átmérőjű. Jó a fogása, kényelmesen áll a kézben. A nyele nem is túl nagy és nem is túl kicsi, pont jó a mérete, a neszesszerbe gond nélkül belefér.
Alapozó felvitelére a kicsi felület miatt találom ideálisnak, ugyanis én nem tudok az alapozással gyorsan haladni, ha ezt az ecsetet használom. Kevés felületen lehet vele dolgozni. A felvitt anyagot szépen teríti a bőrön, nem szív fel sok alapozót a szálak közé. Mivel kicsi az átmérője, így a sok próbálkozás után rájöttem, hogy krémes termékeket az arcra könnyen fel lehet vinni a segítségével. Így például szépen eloszlatja a krémpirosítót és a krémes állagú bronzosítót az orcákon.
Számomra ez a termék nagyon jól bevált, teljesen elégedett vagyok a minőségével, nagyon jó íz ár-érték aránya.

Flat Tapered Face Brush
I really wanted a flat tapered brush in my makeup collection. The brush is really thick and has soft synthetic bristles. There was no shedding after washing, however the bristles can deform when I just throw it in my makeup bag. The brush is like about 1,5 cm-s wide. It is easy to hold, not too heavy at all.
I think this is not the perfect brush for applying foundation on my face. It needs many time to blend the foundation. This brush is much more ideal for applying cream product onto the cheeks, like blush, highlighter or cream bronzer. For this purpose this is a well loved product for me and I think we get a nice product for the price.



Összecsukható ajakecset
Ajakecset ügyében hadjáratot indítottam már korábban, szeretnék találni egy jó kis kütyüt ajaktermékek felvitelére. A Born Pretty Store rendelésem közben akadtam rá erre a mini ajakecsetre, mely összezárható és tökéletes az utazáshoz. Kézhezvételkor mégis meglepődtem a picike méretén. A külseje fémes, melyen matt hatású arany festék van, több színből választhattam. Az ecset maga úgy működik, hogy a piros végére rátoljuk a levehető kupakot. Az ecset feje a piros kiálló pöcök feltolása után bukkan csak elő. A sörték, szálak össze voltak valamilyen anyaggal tapasztva, elég merev volt. az egész. Minután megmostam az ecset fejét, az egész mindenség olyan keszekuszán állt, hogy kezdtem kétségbe esni, ezzel én mégis hogyan fogok tudni ajkat kontúrozni?
Idővel a félelmem elmúlt, ugyanis használat közben szépen újraformálódott a feje az ecsetnek és remekül, precízen lehet vele dolgozni. Azt kell,  hogy mondjam, nekem ez az ecset jobban megtetszett, mint a Real Techniques visszahúzható ajakecsete. Pedig én aztán nagyon szeretem azt a márkát.
Jól kontúroz, egyenletesen lehet vele az ajkakon dolgozni, praktikus a mérete és olcsó.
Egyetlen egy kifogásom lenne, ugyanis a kivitelezés jó, de a festék már az első használat után elkezdett összekarcolódni a húzgálás miatt, mint ahogy az a képeken látható.

Retractable Lip Brush

I started the haunt for a nice lip brush earlier . Whlie I was taking the order at Born Pretty Store I found this retractable lip brush. This is surprisingly small, retractable, so perfect thing for travelling. The cover is metallic covered with matte gold paint, there were few colours I could choose from. It works easy, you just push the cap on the red pointed end than the head of the brush comes out.
The bristles of the brush looked unorganized after the first wash, but later got it's original shape back. This brush has a well formed pointed head and it is really great for both contouring lips and applying lip products on the full lip. 
The only thing annoys me is, that the metallic paint is easily coming off from the tube and it not looks so good.




Engem ezek az ecsetek nagyon megleptek, nem számítottam ilyen jó minőségre. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, mert olcsó áron juthatunk jó minőségű termékekhez. Rendelésetek esetén használjátok az EFB10 kódot, amellyel 10% kedvezményt is kaphattok!

The brushes surprised me a lot, did not expected this kind of good quality. I can just recommend them, there is a good vallue for the price. If you would like to buy them, use the code EFB10 to get 10% off on your purchase!


Ti próbáltatok már Born Pretty Store-os ecseteket? Mi a véleményetek?

Have you ever tried brushes from Born Pretty Store?



Noémi




You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Kiváncsi lennék majd pár hónap múlva egy nyomon követő posztra az alapozóecset tekintetében, mert az enyém kb két hóna pután veszettül elkezdett hullani, majd az i-re a pontot az tette fel, hogy a nyelet a fém részhez tapaszó ragasztó is elengedett, és alapozás közben tört ketté a kezemben az egész (ekkor már 2-3 szál minden ecsetvonáskor az arcomon marad).
    Jó lenne tudni, hogy tanultak-e a hibából, és javítottak a minőségen és érdemes újra venni náluk ilyen ecsetet, vagy még mindig ilyen hulladékot árulnak.

    VálaszTörlés