New Design

13:42



Sziasztok!

Kicsivel több mint két hónap múlva lesz a blog két éves. Az ünnepi készülődést megelőzve végre rátaláltam az általam már régóta hőn vágyott Blogger template-ra/ sablonra és volt némi időm élesbe is beüzemelni a felületet. Nekem nagyon tetszik a letisztult forma, könnyen használható és közösségi média barát teljes mértékben. A blog címének új betűtípusába pedig elsőre beleszerettem. Az alábbiakban szeretném Nektek az oldal működését röviden bemutatni és megmutatni, hogy a blog hol is van jelen a közösségi médiában, ugyanis több hellyel is bővült a lista.


1 -> A blog címe feletti fekete sáv végigkövet böngészés közben, így könnyen eljuthatsz a közösségi oldalakra, ezenkívül a kereső is egy karnyújtásnyira elérhető.
2-> A slider lehetőséget ad nektek, hogy a bejegyzés képére kattintva rögtön a bejegyzésre navigáljon Titeket az oldal. Nekem ez az egyik kedvenc funkcióm az új oldalon, szerintem szépen mutatnak a megjelenített képek.

A Controll és + vagy - gomb billentyűkombinációt használva pedig a számotokra ideális méretűvé tudjátok a felületet formázni.


3->  Az adott bejegyzést akár rögtön közzé is tehetitek egy kattintással a közösségi oldalatokon a bejegyzés alatti ikonok segítségével.
4-> Lassan két év alatt sikerült az összes fontosabb közösségi oldalra regisztrálnom. A Facebook profil már az elejétől kezdve működött, sőt a Pinterest oldalamat is előszeretettel használom, bár mostanában szegénykét picit hanyagoltam. A Bloglovin-t nagyon szeretem, ha netán érdekelnek Titeket blogolással kapcsolatos ötletek, a profilomon rengeteg összegyűjtött infót találhattok. Az Instagramot körülbelül öt hónapja kezdtem el használni, azóta teljesen ráfüggtem. Imádok fotózni, tervezem végre az Instagram tag-et is kitölteni, van elég feltöltött fotóm hozzá. Részt vettem két Instagram-os kihíváson és annyira örülök, mert rajtuk keresztül sikerült sok kedves emberrel megismerkednem. Ezenkívül persze nagyon jó érzés, amikor Oatmealqueen-nek tetszik az aznapi vacsorás képem. Twitter-en új vagyok és árva, még csak ismerkedem a rendszerrel, viszont nyugodtan rám írhattok ha kérdésetek lenne, ezenkívül itt is infót kaptok ha kikerül új bejegyzés a blogra!
Ezenkívül fontosnak tartottam, hogy kiemelt helyet kapjon a blog e-mail címe és az én kedves Blogger-es követőm is bemutatva legyenek.


Összességében nekem nagyon tetszik az új felület, bár vannak hibái, mint pl az angol nyelvű menü, amit ha jól tudom nem lehet módosítani, viszont ettől remélem mindenki örömét leli majd a blog böngészése közben! Végül köszönöm a két informatikusom segítségét, így a végén minden flottul tud működni a blogon, még a slide is!  Körülbelül három hét múlva újra teljes lélekjelenléttel tudok majd a blogra fókuszálni, addig is drukkoljatok nekem a hátralevő vizsgákhoz!



 Noémi

You Might Also Like

0 megjegyzés