Think in... pink

20:26




Szeretném bemutatni új sorozatomat, melynek a Think in..  címet adtam. Legelőször pink pirosítóimból és pirosítóecseteimből szeretnék ízelítőt mutatni csak a pink, rózsaszín színre fókuszálva. Az Essence kabuki ecsetét beszerzése óta sokat használtam, nagyon szeretem praktikus mérete miatt. Az ecset feje normál méretű, nem kicsi, mint pl. az Ecotools mini utazószettemben lévő kabuki ecsetemnek a feje. Önállóan megáll a talpán, sűrűen tömött a feje. Kellő mennyiségű púdert és pirosítót vesz fel. Én teljesen elégedett vagyok vele, mindenkinek csak ajánlani tudom. Real Techniques Multi task ecsetét szeretem kontúrozásra és pirosításra használni egyaránt. Pihe-puha, könnyű nyéllel ellátott. Ezt használom a Clinique Cheek Pop pirosítómhoz. A plum pop üde színt hoz az orcámra, öröm használni. Részletes tesztet írtam róla, melyet itt tudtok elolvasni. A végén pedig következzen a Max Factor Miracle Touch Creamy Blush pirosítója 14 Soft Pink színben. Leheletnyi színt ad az én sápadt arcomnak, igazán szép szín. Ha lejár a szavatossága, ami pedig nemsokára el fog jönni, szeretném majd újra beszerezni kedvezményes áron mindenképpen.

I would like to introduce you my new series called Think in...  First of all I would like to focus on my pink blushes and brushes. It is a long time ago, that I bought Essence's kabuki brush. Since then I use it frequently. It has a nice travel-bag size, easy to throw into the bag and stuffed enough. It stands alone in it's feet and takes enough amount of blush and powder. I am glad to have this kabuki brush in my collection and just recommend it for purchasing. Real Techniques Musti Task Brush is perfect for both contouring and blushing. Super soft on the face and eays to hold. This is what I use to apply my Clinique Cheek Pop blush. Plum Pop gives my face a fresh colour, happy to use it. I wrote a whole review, you can read it here. Last but not least comes Max Factor Miracle Creamy Blush in 14 Soft Pink. It gives a light colour to my pale skin, such a nice colour. If the date will expire, I would buy an another one for replacement just for sure.



Clinique Cheek Pop- Plum Pop, Max Factor Miracle Creamy Blush-14 Soft Pink



Nektek melyik a kedvenc pink pirosítótok?
 Ne feledjétek, a nyereményjáték június 15 vasárnapig tart, részleteket olvashattok itt.

Which is your favourite pink blush?


 Noémi

You Might Also Like

0 megjegyzés