Avon Super Shock Brights- Violet Shock

20:56





Gondolkoztam már egy ideje a színes spirálokon és mivel itthon a drogériában nem sok márka kínál színes spirálokat a szokásos fekete és barna színen kívül,  úgy döntöttem megrendelem az Avon-tól az új SuperShock Brights színes spirált violet színben. Ez a három új, élénk színből a lilásabbik árnyalat, reméltem a lilás szín szépen kiemeli majd a zöld szemeimet. Úgy gondoltam, hogy ez a szín akár ideális lehet majd hétköznapi viseletre is.

I have been thining about bright mascaras lately, but here dugstores don't offer alternatives. So when I looked at Avon's catalouge I noticed the new SuperShock Brights mascara in  3 new colour. For me this was a sign form up above, so ordered it as soon as I could. From these three new colour this is a lilac-purple colour. I hope it will make my eyes pop a little bit. I hope that this colour will also be ideal for an everyday use.


Nekem SuperShock spirálom még nem volt korábban, így meglepődve bontottam ki a csomagolásból és elsőre is nagyon megtetszett a műanyagos plasztik keféje. Bevallom őszintén, nekem ezek a kefék a gyengéim jó értelemben a Max Factor Clump defy óta, viszont egy Rimmel Spirálnál szembesülnöm kellett azzal is hogy nem mindegyik ilyen kefe ám tökéletes...

A kefe kellő mennyiségű festéket vesz fel, szépen egyenként tudom vele átkefélni a szálakat és több rétegben sem tapadnak össze. A színnel kapcsolatban meglepetés fogadott, ugyanis nem igazán az a színes feltűnő szín a szemen, inkább bizonyos szögben lilásba hajlik át. A minősége megfelelő, nem kenődik, ott marad a helyén, nekem inkább hosszabbítja és íveli a pilláimat, ahogy azt megfigyeltem, dúsítást nem éreztem.


I have never owned a SuperShock mascara before, so I was surprised when I took out the brush. It has a nice plastic brush. For me this is a huge plus point, really love these plastic brushes since I tried Max Factor Clump Defy.

The brush takes the perfect amount of material and easy to brush through my lashes. They don't stick together. I had serious doubts about the colour. All in it is not a harsh colour, for me I see that my lashes are covered with something but can't see in the purple colour in every angle. The mascara's quality is great, doesn't smudges , stay put and give length and curve to my lashes.

A szín / The colour


Egy szem/ One eye

A különbség / The difference




Ez a szín a pilláimon nehezen fényképezhető volt, így mellékeltem néhány képet az észrevehetőség kedvéért. A Violet Shockon, barna és fekete színen kívül elérhető még Emerald Shock színben, ami egy zöld szín és Royal Shock színben, ami kék. A termék normál ára 1999 Ft lesz, az aktuális katalógusban akciós.
Ti bevállalnátok hétköznapra egy ilyen élénk színt?

It was difficult to take a photo of my violet lashes, so included more photos to look through. This mascara is available in 5 colours: the basic black and brown, Violet Shock, Emerald Shock (green) and Royal Shock (blue). Would you go out in this mascara in daytime?




Noémi


 Kövess/ Follow me on: FacebookBloglovinPinterest

You Might Also Like

0 megjegyzés