A váratlan haul / Unexpected Haul

8:21


Hét elején még nem tudtam mi vár rám csütörtökön. Ha tudtam volna, izgatottan vártam volna, azt hiszem:)
Ez a hét volt számomra az első hét az egyetem  második félévében és mivel még pár órám el volt halasztva sítábor miatt, gondoltam bejárom a boltokat. Nadrágért indultam mert arra már égető szükségem volt egy ideje, no meg egy-két darab sosem árt a gardróbfrissítéshez. Az első, amit beszereztem, ez a gumicsizma volt. Bár melltartót indultam az üzletbe nézni, végül a gumicsizmás polcnál kötöttem ki. Ott sorakozott ennek a csizmának megannyi kis tesója bézs és barack színben. Voltak kétségeim a döntésemben, ugyanis ez a gumis rész a bokánál nem tudom hogy fogja majd bírni az esőt. De...mivel kedvenc bloggerem, Essiebutton is rendszeresen hasonló kis csizmában sétáltatja házi kedvencüket az esős Angliában, gondoltam olyan rossz csak nem lehet ez a fazon. Maradtam a feketénél, mert egy csinibb szetthez is fel tudom venni.

These are the things I bought yesterday. Enjoy it!



Fekete gumicsizma, Skála Debrecen 3490Ft


Nadrágok, a kettő került összesen 5000 Ft-ba


Aztán, valami furcsa erőtől vezérelve a Fórum felé vettem az utam. Benéztem sok üzletbe, de a Tally Weijl-ben mint mindig leálltam próbálgatni. Nagyon sok jó terméket lehet ilyenkor beszerezni, nem árt körbenézni.



Fekete pamut top, Tally Weijl  900 Ft


Vörös ujjú szürke blúz 1500 Ft


Laza kardigán,   Tally Weijl  1700 Ft

Aztán már a kasszához menet észre vettem, hogy nem csak blúzok, topok és pulóverek vannak leárazva, hanem kabátok is. Kabátok. Gondoltam, megnézem milyenek is pontosan. Ilyen típusú kabátot, mint a következő már régóta szerettem volna venni magamnak, csak sajnos a borsos árak eltántorítottak tőle. De most végre megtaláltam azt amit szerettem volna. És le is volt árazva potom pénzért, 3700 forintért. 
Komolyan.  Vettem egyet húgomnak is, úgy látatlanban.


Kabát, Tally Weijl 3700 Ft


Szövetkabát, Tally Weijl  3700 Ft

Ezt a szövetkabátot is elhoztam. Esedékes volt már a másik kabátom lecserélése, remélem hosszútávon is kényelmesen fogom benne magam érezni.  Nagyon megtetszett az anyaga.


Ennyi lenne a nem tervezett bevásárlásom. Akciók idején sajnos nem lehet a holnapra várni, előfordulhat, hogy másnapra már nem lesz a boltban a vágyott blúz, pulcsi. Itt Debrecenben még a Zarában láttam egész jó kis akciókat, jövőre biztosan oda fogom tartalékolni a megtakarításaim egy nagyobb részét. Szeretem az ott kapható kardigánokat!

A képekért elnézést kérek, eléggé vakusak lettek és nem azon a gépen dolgoztam, amin van Photoshop.


Remélem tudtam még egy kis ötletet adni az olvasóknak és sikerül még valamit beszerezni kedvezményesen.




 Noémi

 Kövess/ Follow me on: FacebookBloglovinPinterestLuvocracy

You Might Also Like

0 megjegyzés