Blog Karácsony meglepetések

21:19






Elérkezett az időpont a Blog Karácsony ajándékainak bemutatására. Nagyon kedves kezdeményezésnek találtam, rögtön jelentkeztem! Az idén sajnos a barátok között sem volt semmiféle ajándékozás, így még inkább vágytam egy meglepetés csomag összeállítására.  Itt meghatározott összegből kellett kreatív ajándékokat beszerezni egymásnak. Az egész eseményt a Fiatalos Blog írója Ilus bonyolította le nagyon profin, amit ezúton is szeretnék megköszönni:)

Elsőként az ajándékozottam összeállítását láthatjátok, majd pedig azt a csomagot, amit én kaptam.



Az én általam megajándékozott személy Andi volt, aki a Fashion by Asu nevű blog szerzője. Szabad kezet kaptam az ajándékok kiválasztásához, így igyekeztem többféle termékeket összecsomagolni. Elsőként a bal oldalt található tubust választottam. Ez az Yves Rocher karácsonyi limitált kiadásának terméke.Vanille Collector Gel Douche csillámos tusfürdő ragyogó vanília illatban. Ez egy kis kiszerelés, ideálisnak találtam a méreténél fogva a csomagba, ezenkívül úgy láttam Andi nem igen használt eddig Yves Rocher terméket, így gondoltam jó ötlet ez a termék az ismerkedéshez.


Láttam, Andi is szereti a homokos körmöket, úgy gondoltam meglepem a Rimmel Space Dust 006 Moon Walking színű lakkjával. Avon tanácsadónőként úgy gondoltam mintát is teszek a csomagba. Egy Today Tomorrow Always parfümmintát és egy rúzsmintát Nude Beige színben választottam.
Ezeken kívül 3db Vichy Ideália Life Serum minta és 1db Vichy Aqualia Thermal Night Spa termékmintát választottam. A Yankee Candle Snowflake Cookie tartját választottam a legutolsó darabnak.
Nagyon remélem, hogy Andinak örömet tudtam szerezni az általam összeállított csomaggal. :)


Most lássuk, én mit kaptam! A sorsolásban Nóra kapott engem, aki a Beauty secrets from Nora  blog szerzője. Szabad kezet adtam Nórának, így alapos kutatómunkája után felfigyelt körömlakkmániámra. Így nem volt kérdés, a körömlakkok lesznek hangsúlyosak.
Ám mégis a Schaebens Kleopatra arcmaszkjával kezdeném a listát. Szeretem az arcmaszkokat, így nagy örömmel fogom őket használni az ünnepek közben is egy kis frissítésre. Másodikként azt a cuki masnis csatot mutatnám be, amit Nóra saját kezével készített.Mivel most elég rövidke a hajam, biztosan fel fogja dobni az ünnepi frizurámat! Harmadikként az Essence All I Want  körömmatricát kaptam. Sűrűn gondolkodom egy manikűrben, aminél tudnám ezeket a masnikat hasznosítani.


Most jöjjenek a körömlakkos dolgok! Kaptam egy nagyon szép Catrice Ultimate körömlakkot 830,Salmon & Garfunkel színben. Nagyon nagyon szép :D Igazából félek, hogy húgom le fogja nyúlni, de a remény hal meg utoljára ;)
A Lovely Blink Blink Csillámos körömlakkot Nr6-os színben  már nézegettem korábban. Olyan különlegesnek találom és engem ez a fedőlakk emlékeztet egy Revlon lakkra. Legutoljára hagytam az Essence Nail Art dekorlakkot, amit 10 more than silver árnyalatban kaptam. Ez egy olyan dekorlakk, amelyben átlátszó lakkban az ezüstön  kívül még türkizkék és rózsaszínes csillámok úszkálnak. Még gondolkodom rajta, hogyan kellene ezt használnom, viszont örülök, hogy ezt kaptam ajándékba, mert ezen szintén gondolkoztam, hogy megvegyem.

Ezúton is szeretném megköszönni Nórának az ajándékokat. Nagyon kedves volt, hogy olyan ajándékokat választott, amelyek az érdeklődési körömnek megfelelőek. :)

Remélem tetszett a bejegyzésem kíváncsi lennék, Ti részt vennétek-e ilyen kezdeményezésben?

Noémi





You Might Also Like

4 megjegyzés